woensdag 7 september 2011

Besmet met het haakvirus

Ik ben besmet met het haakvirus. Na zelf een aantal dagen gerommeld te hebben met youtube filmpjes en boeken uit de bibliotheek, heb ik gister een workshop gevolgd bij Echtstudio in Alphen.
Ga vooral eens kijken op hun website. Zo veel inspiratie!


Aan het eind van de avond waren mijn eerste bloemetjes gehaakt.




Nu hard oefenen om uiteindelijk een granny square kussen te gaan maken.
Het do-it-yourself pakket heb ik gelijk meegenomen.

groetjes
Mariken

2 opmerkingen:

  1. Leuk he, je eerste bloemetje gehaakt. Ik was ook zo trots op mijn eerste bloemetje tijdens de cursus. Nu dat je de steken al een beetje kent, kun je snel al veel maken hoor. Ik was bang dat ik het nooit zou leren maar dat gaat goed komen. Je hebt het dan opeens snel door. Succes en ik ben benieuwd wat we allemaal voor moois te zien krijgen.

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Mariken zie zijn PRACHTIG nu op naar je granny square kussen, gaat vast en zeker lukken.( de foto's komen eraan :-D)Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen