zaterdag 29 oktober 2011

Handwerkbeurs Ahoy Rotterdam

Heel slecht, maar ik ben vandaag toch naar de Handwerkbeurs in Ahoy geweest.
Het is hier echt om de hoek, dus veel makkelijker dan naar Kreadoe. Mijn oudste dochter ging ook mee en heeft haar ogen uitgekeken!

Ze mocht een workshop droogvilten doen. Zie hier het resultaat. 

En ze wilde graag iets uitzoeken, maar wat dan... zo veel keus.
Ze koos een pakket van Dressyourdoll. Een aanrader. Er hoort een plastic pop bij, maar die schijnt snel kapot te gaan. Op Barbie gaat het ook. Ze is dus nu druk met naald en draad in de weer.


Dit moet het worden.... ben benieuwd of het er zo ook uit gaan zien.

En mijn buit.... ik heb me echt in moeten houden. Zo veel boeken, wol, stof, ideeën.

Het is bij een bolletje wol gebleven om een mooie sjaal te breien. Moet weer even uitzoeken hoe dat moet, maar het schijnen slechts 8 steken recht per toer te zijn. Moet lukken. Insteken, omslaan, doorhalen en af laten glijden.



O ja, bijna vergeten nog. Mooi stofje om een knisper boekje van te maken voor mijn kleine nichtje.
Strijkvlies erop, diepvrieszakje ertussen en stikken maar. Kon ik ook niet laten liggen.


En wat allemaal niet.... mooie Clover mallen om eenvoudig tassen te knippen, heeel veel stof, wol, lint en boeken. Kortom, een geslaagde middag met mijn dochter.

groeten
Mariken

2 opmerkingen:

  1. Klinkt gezellig én inspirerend. Knisperboekje.. nooit van gehoord. Leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blog heb je! Je vroeg waar ik de wol heb gekocht voor m'n granny stripe deken, die heb ik bij masonsneedlecraft.co.uk besteld. Op dit moment doet de site het helaas niet zag ik net. Misschien later nog eens proberen, de wol is echt de moeite waard:-)

    BeantwoordenVerwijderen