donderdag 20 oktober 2011

Herfstvakantie in Legoland

Heerlijk met man en kids een aantal dagen in Legoland, Denemarken geweest!




Wat is dat toch een heerlijk land. Tijdens mijn studietijd heb ik er een half jaar gewoond en stage gelopen maar was er sindsdien niet meer terug geweest. 
Zo leuk om er weer geweest te zijn. Mooie kleuren in het landschap, prachtige huizen. Mooie stadjes, kledingwinkels, interieur spulletjes. En mijn ogen goed open gehouden voor hobbywinkels.


We kwamen een Panduro hobby winkel tegen met een grote Tilda display. Mooie kant en klare pakketten die ik in NL niet gezien heb, een metalen kerstboom voor de helft van wat hij hier kost. Maar ja, echt nodig had ik het niet. Dus ik heb het bij 3 lapjes stof gehouden.




Op de terugweg nog even in Ribe geweest. De oudste stad van Denemarken. Mooie oude huisjes, leuke winkeltjes. En schattige zelfmaakpakketten voor handschoenen. Als je goed inzoomt links naast ons in de etalage. Maar het was breien, helaas. Dat kan ik  nog niet. 



2 opmerkingen:

  1. Hoi, wat gezellig, oo legoland dat is voor ons weer een heeelllleee tijd geleden, leuk is het daar hé. Weet je nog waar die Panduro hobby winkel was, wij gaan volgend voorjaar waarschijnlijk rondreis door Denemarken maken, zou leuk zijn om daar eens te kijken. Fijne week nog lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er zelf nooit geweest, maar Denemarken lijkt mij een prachtig land! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen