woensdag 26 oktober 2011

RibbonXL haken

Vandaag heb ik met het nieuwe RibbonXL een mandje gehaakt. 
Ik had laatst wat bolletjes gekocht. Heb van de paarse eerst een sjaal gemaakt, maar daar is het Ribbon toch te stug voor. Zit niet echt comfortabel en warm als sjaal.
Dus uitgehaald en er een mandje van gehaakt. Het patroon stond in Decoreren Landelijke stijl. Best aardig. Alleen weet ik ook weer waarom ik nauwelijks met Zpagetti werk, het ziet er op plaatjes altijd erg leuk uit, maar het werkt gewoon niet zo fijn.




Bij de bibliotheek vandaag een aantal boeken gehaald ter inspiratie. Lekker neuzen vanavond.


Morgen een tripje naar Ikea. Wat stofjes halen en wellicht alvast wat Kerstspullen. Ik wil graag deze decoratieboom en die was vorig jaar al snel uitverkocht. Kan ik weer mooie zelfgemaakte spulletjes in ophangen. Weer een mooie Ikea naam, Yrsno. Voor 7,99 dus valt mee. Hij is 1 meter hoog en er kunnen 48 decoraties in.


Dit zijn de eerste gegadigden....




groetjes
Mariken

3 opmerkingen:

  1. Het lijkt mij ook erg stug haken, maar zo heb je wel een leuk mandje voor je wolletjes, ik heb ook z'n boompje bij Ikea gekocht, eigenlijk 2 ze komen dit jaar bij ons in de wereldwinkel te staan en volgend jaar zijn ze voor mij ( eigenlijk nu al) veel plezier morgen, je komt er vast nog meer leuke kerstspulletjes tegen.
    Groetjes Esther x.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een keer met een Give Away een Zpagetti pakketje ontvangen. Diverse malen geprobeerd maar dit lukte me echt helemaal niet. Heb het dus even opzij geschoven. Ik hoop dat je goed bent geslaagd bij de Ikea. Ben benieuwd! Wat jammer dat de kleinere maat muts niet lukt. Ik ben nu even met iets anders bezig maar daarna ga ik de muts ook maken voor mijn dochtertje van 3 jaar. Ben benieuwd het me dan lukt. Ik laat het je nog weten.
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die gehaakte sneeuwvlokken en sterretjes vind ik wel heel leuk. Zo'n slinger/boom van Ikea heb ik laatst al gekocht. Heb er al wat spulletjes voor gemaakt, maar er kan nog meer bij!

    BeantwoordenVerwijderen