zaterdag 14 juli 2012

Zomervakantie

Onze zomervakantie is alweer een weekje onderweg. 
Afgelopen dagen zaten we in de Jura. Redelijk weer, helaas geen 30 graden, maar wel erg aangenaam buiten.
Genoeg gezien en gedaan in die paar dagen:

Tour de France voorbij zien racen (inclusief de reclame karavaan met alle goodies....)

Grotten van miljoenen jaren oud

Lekker wandelen en zwemmen en vissen in het meer.

Nu zijn we verkast naar de Franse Alpen.
Heerlijk weer gehad vandaag! Zelfs in korte broek en shirtje op het balkon liggen bakken in de zon. En vanmiddag op pad naar mijn favoriete winkeltjes in het skidorp.....
En wat een geweldige dingen hebben ze daar weer.






Leuke (kinder) sieraden (maar stiekem vind ik ze ook leuk)
Volgens mij van deze dame, MissBonbon. Maar al googlend kwam ik ook deze dame nog tegen. Zo te zien allemaal fimo klei.... moet ik ook nog leren.

En een leuke sieraden voor mezelf....

En een geweldige klok! (beetje donkere foto, maar moest hem stiekem maken)

We blijven nog twee weken, dus dat wordt verlekkeren bij de etalages. Je moet tenslotte wel een souvenir meenemen van je vakantie.

En ik heb nog een haakproject voor een vriendin meegenomen. Hoop dat ik daar komende dagen tijd voor ga vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten